نقش شرکت مخابرات و زیرساخت در حمایت از کالای ایرانی
عدم استفاده از محصولات مخابراتی خارجی که نمونه مشابه ساخت داخل دارند.
تنظیم ت های مسئولیت اجتماعی (CSR) شرکت مخابرات و زیر ساخت در راستای حمایت از کالای ایرانی
اعطای تسهیلات اینترنت ارزان به تولید کنندگان کالا و خدمات ایرانی
اعطای تسهیلات فروش پهنای باند و خدمات میزبانی ارزان به تولید کنندگان کالا و خدمات ایرانی.
توسعه ت های گسترش اینترنت پر سرعت مبتنی بر بستر فیبرنوری (تانوما) در سراسر کشور.
حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه مخابرات که به توسعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی و بهینه سازی الگوهای مصرف و فرآیندهای صف و ستاد مخابرات و زیر ساخت کمک کند.
درباره این سایت